Een kijkje achter de schermen bij E-Wolve

Het spreekwoord een kijkje achter de schermen wordt in deze blog heel letterlijk genomen. Normaal gesproken heeft dit spreekwoord de betekenis dat je voor een keer kan kijken waar normaal niemand mag of kan kijken. Bij E-Wolve hebben we daar een uitzondering voor, jullie zijn hartstikke welkom!

Jai Visser

Sonos boxje aan en gaan

De dag begint meestal om 8 uur ‘s ochtends. Wanneer de deur open gaat starten we de computers op, zetten we de Sonos box aan, pakken we iets te drinken en beginnen we met onze dag. Iedere dag heeft andere werkzaamheden voor andere klanten, bijvoorbeeld SEO-optimalisatie, een call of meeting met een klant waar we een website voor aan het maken zijn. De vele verschillende taken doen wij altijd het werk voor een klant met plezier.

Onze klanten zijn belangrijk voor ons

Voor iedere klant is er op elk gebied van onze specialisatie een pakket samengesteld. Wil jij een basis website? Of zelfs een op maat gemaakte website? Heb je al een website, maar wil je dat wij support en onderhoud regelen? Geen probleem, wij staan voor jou klaar. Voor iedereen is er pakket wat perfect bij hen past. Er zijn 3 pakketten, Basic, Medium en Premium (op maat). De pakketten verschillen niet in kwaliteit, maar wel in prijs en de extra’s natuurlijk. Zoals bij het “Website Premium” pakket zit een huisstijl ontwerp en Support & Onderhoud contract voor 6 maanden. Wat niet in het “Website Basic” pakket zit.

Het contact tussen ons en de klant vinden wij erg belangrijk. Wanneer je besluit om aan de slag te gaan met ons, zorgen we eerst altijd voor een kennismaking. Dit kan zowel op locatie of via een videocall. Wij hechten veel waarde aan onze klanten, want zo kunnen wij ze op de beste manier helpen en voelt de samenwerking vertrouwd. Wanneer het project daadwerkelijk begint word je als klant zijnde altijd op de hoogte gehouden m.b.t. de vorderingen en is er minimaal 1 keer in de 2 weken een meeting met de klant.

Hoe gaan wij te werk?

Zoals ik eerder al verteld had vinden wij het contact met de klant erg belangrijk. Dit doen wij, omdat dit naar onze mening het beste resultaat oplevert voor onze klanten. De communicatie zorgt ook voor betere verbeteringen voor de projecten, omdat we de lijntjes kort houden tussen de klant en ons. Zoals ook in onze over pagina staat werken wij niet voor jou, maar werken we met jou. Daarbij telt jouw mening net zo zwaar, of misschien zelfs zwaarder mee.

Doordat we onze kennis continu up-to-date houden met de laatste trends en ontwikkelingen in onze sector, zijn we experts op het gebied van websiteontwikkeling en online marketing. Daardoor zijn we in staat om al jouw processen zo efficiënt mogelijk in te richten en de beste resultaten voor jou te realiseren.

Bekijk hier onze andere blogs

Websites

Het belang van een goed en professioneel webdesign

Een website is hét visitekaartje van jouw bedrijf, maar waarom zou je het daarbij laten? Een website kan maandelijks duizenden potentiële klanten...

Algemeen, Websites

Chrome zonder browser cookies vanaf 2024

Google Privacy Sanbox Cookies, we kennen ze allemaal wel. Ze worden gebruikt om ons surfgedrag te volgen en Google gebruikt die informatie om relev...

SEO, Websites

Wat is een CDN en hoe werkt het?

Hoe werkt een CDN? Wanneer een gebruiker een webpagina of andere online-inhoud opvraagt, gaat het CDN na welke van zijn servers het dichtst bij de ...

Algemeen

Webflow VS WordPress: Alles wat jij moet weten!

Wat is Webflow? Webflow is een krachtig webdesign platform waarmee ontwerpers responsieve websites kunnen maken. Doordat Webflow gebruik maakt van ...

Websites

Waarom is een recruitment website zo belangrijk?

Wat is een recruitment website? Onder recruitment websites verstaan we websites die niet gericht zijn op het verkopen van je producten of dien...

Algemeen, Social Media

LinkedIn Live Audio Events, wat is het?

Ontwikkelingen rondom live audio Als je kijkt naar de ontwikkelingen rondom live audio op social media, dan is de introductie van LinkedIn Audio Ev...

Algemeen

5 tips om op te vallen in een inbox

1. Gebruik een persoonlijk afzender Met een persoonlijke afzender geef je de ontvangers het gevoel dat ze met jou als individu in gesprek zijn. Hie...

Algemeen, Websites

Waarom is een Chatbot een must voor jouw website?

Waarom een Chatbot? Chatbots worden vaak gebruikt om twee redenen:Om de customer experience van klanten te verbeteren. Chatbots zijn een live chat ...

Algemeen, SEO

Hoe gebruik je Google Search Console?

Wat is Google Search Console precies? Met Google Search Console kun je gedetailleerde rapporten inzien over de zichtbaarheid van jouw website in de...

Gaan we de uitdaging aan samen?

Ben jij benieuwd of we de uitdaging aan zouden kunnen? Plan dan geheel vrijblijvend een kennismaking in of neem contact met ons op!

© E-wolve 2023 - Alle rechten voorbehouden | Privacy Policy | Algemene voorwaarden